.::KATA SAPAAN DARI AIMAN::.

.::DENGAN NAMA ALLAH Y MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG::.

.::SELAMAT DATANG KE BLOG AIMAN::.

~'MENDENGAR' ; 'MEMIKIR' ; 'MENULIS' KEMUDIAN 'MERENUNG' ITULAH SAYA,MOHD SULAIMAN~

11 Ogos 2009

.::Sejarah Berulang Kembali::.

Semua atas kehendak-Nya.Dugaan².
Baru-baru ini aku telah terlibat dlm perlanggaran kereta ketika aku 0utstasi0n ke Kuala Terengganu.Cuaca ketika waktu itu hujan sederhana lebat pada mlm hari,jam lingkungan 9-9:30 mlm,lokasi di Tok Jembal,Kuala Terengganu,jalan raya agak basah.
Bagaiamana kejadian berlaku!?
Ketika itu kebetulan di hadapan sana,jln apa nama aku tak ingat,ada berlaku satu perlanggaran juga.Kelajuan kereta aku bawa ketika itu 40km-50km sejam sahaja.Kereta dihadapan tiba² brek mengejut kerana kereta dihadapan nya juga brek secara mengejut,tetapi pelanggaran berlaku juga mungkin disebabkan jarakan kereta aku dgn kereta hadapan terlalu dekat,antara 10-15 meter sahaja.Walaupun aku telah tekan brek padle sepenuhnya,namun kereta tetap juga menggelongsor ke depan kerana jalan terlalu licin lalu melanggar belakang kerata sebuah kancil di hadapan kereta aku.Buumm!!!
Haha~..cuak tak yah ckp ar beb!..dlm hati macam² doa di baca...lps tu kereta park tepi...
agak teruk gak ar dpn kereta b0ss aku 2..haha~..aku mampu tepuk dahi jerk!.. :p
terangkat bonet dpn kereta b0ss aku tu,bumper dpn hampir gugur,mmpus aku,sah kne pt0ng gaji...huhu~.. ;) kereta b0ss aku bwa tu mahal gak laa...Perdana V6..Jeng³~..brp k0s baik pulih kereta tu agak nya!? :D

~Sekian~

0 komen: