.::KATA SAPAAN DARI AIMAN::.

.::DENGAN NAMA ALLAH Y MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG::.

.::SELAMAT DATANG KE BLOG AIMAN::.

~'MENDENGAR' ; 'MEMIKIR' ; 'MENULIS' KEMUDIAN 'MERENUNG' ITULAH SAYA,MOHD SULAIMAN~

14 Ogos 2009

.::BERKAT::.

Alhamdulillah...baru 7 bulan aku bekerja di syarikat Hai-O ni,gaji aku telah di naikkan sebanyak 2.5% dr gaji sebelum ini.Mungkin selain hasil usaha aku membuat kerja dgn keikhlasan mungkin juga hasil dari keberkatan orang² di sekeliling aku yg mendoakan kejayaan keatas ku.Terutama mak dan abah ku yg tersayang.Terima kasih mak dan abah. :)
Dgn kenaikan gaji ku ini,kerja aku juga telah bertambah.Tp,tdk bermakna kerja aku menjadi susah.Aku harap aku dpt memajukan diri lagi dlm pekerjaan ku supaya aku dpt kahwin cepat..ahaks.. :p tak ada lah,angan² je tu.Haha~.. :D
Dalam setiap kerja kita lakukan misti lah dgn ikhlas kerana ALLAH TAALA,betul tak!?
baru lah hidup kita berkat di sisi ALLAH TAALA.Insya'ALLAH.

~wassalam~

0 komen: