.::KATA SAPAAN DARI AIMAN::.

.::DENGAN NAMA ALLAH Y MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG::.

.::SELAMAT DATANG KE BLOG AIMAN::.

~'MENDENGAR' ; 'MEMIKIR' ; 'MENULIS' KEMUDIAN 'MERENUNG' ITULAH SAYA,MOHD SULAIMAN~

29 Oktober 2009

.::PERSENGKETAANKAH INI!?::.



Uuwaa~... ;'(
sdeyh nye..knp misti jd mcm neh....
aku mmg kwn xguna laa...
tu baru aku bace kat shoutmix blog dye,bl0m ag kat myspace...
klau kat myspace xtau ar pew plak dye reply...aku xnak bkk myspace...
Hmm...makin keruh keadaan rupe nye,aku p0n xtau ape harus aku wat ag...
ngeluh panjang aku ble t'bce ayat dye...membuat kan aku wujud kan sesalan,btul!...
aargh~...make my heart touching....sdeyh²... ;'(

xpela...aku p0n bkn jangka mende neh akan jd sampai cam neh skali...
lg p0n aku dah mntx maap pd dye,terpulang lah pd dye nx maap kan aku atau x...

memang lah ucap perkataan maaf itu mudah...dlm ati siapa taw...
xp,aku hrp dye maap kan aku laa..aku xnak d0sa sbb skt kan ati org...uuwaa~... ;'(
seorang ý aku dah anggap kwn plak tu,kwn baik...wuu'uu...sobs²... :(

mungkin aku rase aku neh baguih sgt k0wt tgur dye,
adoi~...sudah² laa MaN...ubah laa...sudah laa tu cara hal org nye...
'aku bkn nx sgt cara hal org laa,salah kew klau aku sekadar nx beri pendapat!?
sebagai seorg KAWAN!?'

argh~..sudah laa..pendapat kau xguna laa bhai...
bhai!kau bleh ckp pew kau suka,tp kau xfhm hal sbnr nye...
kau xrase....

0k!..fine!..aku mls dah nx cara hal org ag...nyesal!...
aku xnak dah skti ati org ag...cukuplah!!!

---------------------------------------------------------------



Hmm....
pew kah makna kegembiraan apabila berkenalan dgn nya!?
pew kah erti suka bersembang dgn nya!?
pew kah erti teman antara aku dgn nya!?


~WaSsALaM~

6 komen:

imHepPie berkata...

kita da wat yg trbaik..kalo org xmau trima xpela..

AiMaN berkata...

tp,sy tetap sdey taw awk...dlu pernah dah jd mcm ni dgn teman lain...entah lah,mmg rse diri neh cam xguna taw x...niat hanya nx beri pendapat je,kesudahan nya,ati 0rg skt...
any way!..thanks awk c0z sudi berkongsi.. ;)

Bintang Hati berkata...

salam..

awk..
kita pon xsmpurna..
awk wt tu pon dmi kbaikan brsama kn?
xsume org dpt trima tguran kita..
p nk wt cm na..
kita trima la..
da jgn sdey2 k..
biasa la lumrah idup k

AiMaN berkata...

yup!..
niat mmg utk demi kebaikan bersama...
xp,ye laa kan...sy mcm xleh trima kata² nya ý m'gmbarkan seolah² dye benci pd sy apabila sy bg pendapat sy mcm tu...
sy cbe terima...hrp xsdey ag...
thanks.. ;)

safina:) berkata...

fina dah maaf kan man ,
:))

AiMaN berkata...

Alhamdulillah...
MaN mmg xnak perkara ini berterusan...
xgunakan kita bersengketa.. ;)
thanks Nur Shafinawati..ur my friends.. :)